close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיפוץ בניינים

מערכת שורשיז סיוון, תשעט20/06/2019

ייתכן שברצון לשפץ בנין גם רובם המכריע של דיירי הבניין. אבל מה לעשות שמתוך כלל דיירי הבניין ישנם מספר דיירים שפשוט לא מוכנים לתת את הסכמתם למהלך

תגיות:
רוצים לשפץ את הבניין? ייתכן מאוד שנתקלתם כבר באחת הבעיות שבה נתקלים כמעט כל הדיירים בבניינים משותפים שמעוניינים לשפץ את הבניין – הבעיה של השגת הסכמה מצד כלל הדיירים. שיפוץ בניינים משותפים הוא עניין לא מורכב במיוחד, אך בהיבטים מסוימים הוא
גם כלל לא פשוט כמו שיפוץ בית פרטי למשל. במקרים רבים, חוסר ההסכמה של דיירים רבים בבניינים משותפים נובע מבעיות כספיות, ובמקרה זה באה לעזרתכם חברת אורגד מבנים עם הלוואה לכל דייר.

מה עוצר אתכם מלשפץ את הבניין שלכם היום?
סביב הרצון שלכם לשפץ את הבניין אין כל ספק, וייתכן שברצון הזה מחזיקים גם רובם המכריע של דיירי הבניין. אבל מה לעשות שמתוך כלל דיירי הבניין ישנם מספר דיירים שפשוט לא מוכנים לתת את הסכמתם למהלך. חלקם חושבים שאין שום סיבה לשפץ את הבניין, חלקם לא מסכימים על מהלכי השיפוץ שאותם אתם רוצים לבצע וחלקם אולי נמנעים מהסיפור בגלל בעיות כספיות. ברובם המכריע של המקרים אכן מדובר על קשיים כלכליים של דיירים מסוימים, קשיים שלא מאפשרים להם להתחייב למהלך שיפוץ משמעותי עם כל דיירי הבניין.
בחברת אורגד מבנים המתמחה בתחום של שיפוץ בניינים משותפים, יוצאים כעת עם מהלך יוצא דופן שיאפשר לכם להביא את כל דיירי הבניין לכדי הסכמה עם המהלך באמצעות הלוואה לכל דייר בגובה של עד 30,000 שקלים. בשיפוצי בניין שבהם מתמקד השיפוץ בשטח המשותף בלבד, יכולה הלוואה זו לכסות את כל העלות לדייר הבודד, ובשיפוצי בניין נרחבים יותר שכוללים גם שיפוץ פרטני של דירות הבניין, זהו סכום שיכול בהחלט לעזור ולשנות את החלטת הדיירים הסרבנים.

מה עוד עוצר אתכם?
אחרי שאמרנו את זה, חשוב להבין שבמקרים רבים סירובם של דיירים להיכנס למהלכים של שיפוץ בניינים, נובע מהתנהלות לקויה של הדיירים שמובילים את המהלך. התנהלות זו באה לידי ביטוי בהסתרת מידע מדיירים מסוימים בזמן שדיירים אחרים יודעים הכל על כל מה שקורה. התנהלות זו באה לידי ביטוי גם בחוסר יכולת לשתף את כלל הדיירים בתהליכי קבלת ההחלטות על היקף השיפוץ, זהות אנשי המקצוע שיבצעו את השיפוץ, מהלכי העיצוב שיבוצעו וכדומה.

אורגד מבנים מציעה לכלל הדיירים בבניין הלוואה של 30,000 שקלים בכדי שכל דייר יוכל לצאת לדרך עם הפרויקט, אבל אם לא תדעו לנהל את הפרויקט בצורה חכמה ונכונה מתוך הבנה שמדובר בבניין משותף ולא בבית פרטי, שום הלוואה בשום סכום לא תוכל לסייע לכם להשלים את המשימה.

ואולי זאת סיבה מספיק טובה לקחת גורם שמתמחה בתחום של שיפוץ בניינים, כמו אורגד מבנים, ולהעניק לו את המושכות לנהל עבורכם את הפרויקט כולו, להבטיח שכל הדיירים מגויסים לטובת המטרה ושהתהליך כולו מתנהל בצורה מקצועית ולשביעות רצונם של כולם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה